7 lis 2015

Szpinak z jajkiem i majerankiem

Zachciało mi się szpinaku na obiad. Miał być dla mnie i dla dzieciaków.
Miam go jednak zbyt mało, aby przyrządzić go klasycznie z czosnkiem. Dodam kilka składników, dzięki czemu i zwiększyła się objętość i uzyskam inny smak dania.


paczka (150g) szpinaku
2 ząbki czosnku
1 ma cebula
garść świeżego majeranku
1 łyżka posiekanej natki pietruszki
1 łyżka masła
2 jajka
sól, pieprz

Cebulę i czosnek drobno siekamy, a następnie podsmamy na maśle, tak by się zeszkliły. Dodajemy posiekany majeranek. Dusimy z 5 minut pod przykryciem.
Jajka roztrzepujemy z odrobiną soli. Dodajemy natkę pietruszki. Mieszamy. Zalewamy szpinak.
Smażymy do momentu, aż jajka się zetną.
   

 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam szpinak. Przy mojej chudości daje mi mnóstwo siły. Zupa szpinakowa to balsam na moje podniebienie
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...