3 sty 2014

Sylwestrowe spotkanie blogerów - Szczecin

30 grudnia po raz drugi odbyło się spotkanie blogerów ze Szczecina i okolic (ja jestem ta z okolic :P ).
Pomysłodawczynia była Asia z bloga Manufaktury Ciastek.
Miejsca do spotkania użyczyło nam Public Cafe.

Nie będę się dużo rozpisywać, bo dobra w tym nie jestem.
Było wiele pyszności przyniesionych przez uczestniczki spotkania. Chociaż i tak, każda przejedzona po Świętach, najchętniej wcinałyśmy mandarynki :)
Świetna atmosfera, miłe towarzystwo. Już planujemy kolejne spotkanie :)

Dziękuję wszystkim uczestniczkom za wspaniałe spotkanie.

Na zakończenie mam kilka fotek.
Wybaczcie jakość.
Nie miałam w planach zdjęć, ale moje starsze dziecię, które ze soba zabrałam, dorwało moja komórkę ;)
Mam nadzieję, że coś tam widać na nich...




 

PS. Ta mała, szczerzaca zęby, w katanie niebieskiej, to moja diablica :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...