16 lip 2014

Przepisy przydatne podczas przygotowania do detoksu

Przejrzałam blog i wybrałam trochę przepisów, które mogą być przydatne podczas przygotowań do detoksu. Nie są one całkowicie pozbawione produktów, których należy unikać. 
Zazwyczaj jednak wystarczą niewielkie zmiany, aby potrawa była bardziej dopasowana do założeń detoksu, czyli np. zastąpienie fasoli z puszki - suszoną lub zamienienie masła na olej roślinny.
Przepisy pogrupowałam alfabetycznie.
Spis będę uzupełniać, jeśli pojawią się na blogu nowe, pasujące propozycje.



a

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o

p

r

s

t

u

w

y

z

1 komentarz:

  1. Swietny blog. Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://kuchnia-lukasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...