13 maj 2013

Kartoflanka z porami

Składników niewiele.

Pracy niewiele.

Do tego smaczna.

Czego chcieć więcej?



2 porcje: 

300g ziemniaków
300g pora, biała część 
2,5 szklanki bulionu warzywnego
sól, pieprz 
ziele angielskie
4 listki laurowe 
łyżka oleju rzepakowego 

Ziemniaki obieramy, kroimy w kostkę. Por kroimy w krążki. 
Na patelni rozgrzewamy olej, przesmażamy na nim por i ziemniaki.
Warzywa przekładamy do garnka. Dodajemy liście laurowe i ziele angielskie. Zalewamy bulionem, doprawiamy solą i pieprzem. 
Gotujemy, dopóki ziemniaki nie będą miękkie.


3 komentarze:

  1. Ja takiej nigdy nie jadlam (jadlam ale w formie kremu i w innych proporcjach), ciekawa jestem smaku:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam kartoflanki, aż sama się sobie dziwię. Chętnie poczęstowałabym się miseczką.
    Dziękuję za udział w mojej akcji.
    Pozdrawiam,
    Moje Kulinarne Rozterki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...