16 cze 2013

Liebster Blog Award

Zasady: “Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Nominacje dostałam od:
Agusiowe Gotowanie
gotowanie-odchudzanie
Ultra zdrowa kuchnia

Pora na odpowiedzi:

Agusiowe Odchudzanie:
1. A może w góry? Chętnie. Mieszam blisko Szczecina, więc do morza mam "rzut kamieniem". Jednak zawsze tęsknię za górami... niestety finanse mnie blokują... zorganizowanie wyjazdu dla 5-osobowej rodzinki to spory wydatek...
2.Najbardziej lubię przyrządzać do jedzenia... hmmm, tutaj różnie, ponieważ gotuję według moich zachcianek...
3.Spaliłabym się ze wstydu...chyba takiego uczucia palącego wstydu nie czuję. Może być mi głupio w niektórych sytuacjach, ale raczej nie spłonę ze wstydu :)
4.Pięciogwiazdkowy hotel czy noc pod gwiazdami?i to i to jest ciekawe :) jestem otwarta na wszystko...
5.Największym wyzwaniem kulinarnym było dla mnie...obecnie zrobienie szparagów. Wczoraj kupiłam, a jeszcze nigdy ich nie przyrządzałam... dzisiaj będzie mój pierwszy raz :)
6.Chłody czy upały? chłody - jestem zimnolubna
7.Na co wydałabyś ostatnie 100 zł? obecnie - chyba na fryzjera, bo moje włosy proszą się o to, by coś z nimi zrobić ;)
8.Rozważna czy romantyczna? rozważna
9.Lubię,gdy...mam wokół ciszę i spokój
10.Onieśmiela mnie...ludzka  głupota... nieraz aż brak mi słów
11.Miłość to...miłość, po prostu :)

gotowanie-odchudzanie
1 Kto nauczył Cię gotować? jestem samoukiem
2 Co skłoniło Cię do blogowania?internetowi znajomi, gdy słyszałam ciągłe prośby o przepisy. Po założeniu bloga każdy mógł sobie od razu spojrzeć na przepis i skończyły się ciągłe prośby :)
3 Czego nigdy byś nie zjadła? chyba niczego... staram się chociaż raz czegoś nowego spróbować, aby potem stwierdzić, że więcej tego do ust nie wezmę :)
4 Ulubiony program kulinarny? wszystkie z Gordonem Ramsayem
5 Czego najbardziej nie lubisz w kuchni? jak ktoś mi się plącze, gdy ja w niej coś robię
6 Kulinarna porażka. Z początków, gdy przeniosłam się na swoje. Moim daniem popisowym był rozgotowany makaron z sosem z torebki. Bleee
7 Sposób na chandrę. Czytanie, gotowanie..
8 Czego nigdy nie ugotujesz? nigdy nie mów nigdy - tutaj będzie dobrą odpowiedzią
9 Kawa w kubku czy w filiżance? nie pijam kawy. Jak już to herbata w kubku.
10 Smak z dzieciństwa - u babci - chleb ze śmietaną i cukrem
11 Ulubiona potrawa - wiele, w zależności od zachcianki

Ultra zdrowa kuchnia
1. Które święta bardziej odpowiadają Ci kulinarnie: Wielkanoc czy Boże Narodzenie? Boże Narodzenie
2. Z jedzenia czego nie mogłabyś zrezygnować? jajek (uwielbiam jajka na różne sposoby)
3. Czego nie odważyłabyś się spróbować a bardzo byś chciała? chciałabym mieć swój własny biznes związany z gotowaniem... ciężko mi się na niego zdecydować
4. Co jest Twoim popisowym daniem? wypieki drożdżowe
5. Co sądzisz o radykalnych sposobach odżywiania jak np. witarianizm? nic nie sądzę, dla mnie to jeden ze sposobów odżywiania, wybór danej osoby
6. Lody ze śmietaną czy sorbety? lody ze śmietaną
7. Ulubiona kuchnia? moja :)
8. Co sądzisz o polskiej kuchni? smaczna
9. Którą dietę/sposób odżywiania uważasz za najzdrowszy? obecnie - na pewno wykluczający pszenicę, ograniczający mięso i cukier
10. Co byś najchętniej położyła na pizzy? sery goudę i mozzarellę, sos pomidorowy, warzywa (jakie bym akurat znalazła w lodówce)
11. Jedzenie na chandrę to...? staram się tego unikać... jestem kompulsowiczką, staram się z tym walczyć...



Pozwolicie, że nominowanie blogów zostawię sobie na inny czas...
 

1 komentarz:

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...