26 lis 2013

Różowa surówka, czyli rzodkiew i kapucha w roli głównej

Leżała w lodówce.
Biedna czekała na swoja kolej.
Biała rzepa.
Nie chciałam jej jak zwykle jedynie zetrzec i tak podać.
Tym razem musiałam coś do niej dodać.
Padło na czerwona kapuchę.
I to był dobry wybór.
 Powstała różowa surówka :)



2 porcje

150g białej rzodkwi
150g czerwonej kapusty
 łyżka octu balsamicznego
ksylitol (może być zwykły cukier)
sól, pieprz

Rzodkiew oraz kapustę ścieramy na tarce o grubych oczkach (ja sobie z kapusta poradziłam przy pomocy malaksera). Przekładamy do miski. Dodajemy ocet balsamiczny. 
Doprawiamy ksylitolem, sola i pieprzem do smaku.



2 komentarze:

  1. Świetnie wygląda, lubię takie smaki, na pewno wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszystko co różowe ;PP a taką sałateczke tym bardziej bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...