7 sie 2014

Detoks, dzień 1

Śniadanie: godz. 8:00
- zielony shake z liści młodego szpinaku KLIK albo wyciśnięty sok z buraka, jabłka i marchewki z dodatkiem imbiru i soku z cytryny
- sałata z kiełkami rzodkiewki i sosem musztardowo-chrzanowym KLIK

Obiad: godz. 14:00
- warzywny makaron na parze KLIK
- rukola z suszonymi pomidorami (100g rukoli, 100g pomidorów suszonych, 3 łyżki oliwy, sok z 1/2 cytryny, świeżo mielony pierz - 2 porcje)
Uwaga: ja użyłam sałaty strzępiastej i świeże pomidory.

Kolacja: godz. 18-19:00
- zupa brokułowa KLIK

Imbirówka KLIK
Pijemy między posiłkami. Min. godzinę przed posiłkiem lub 30 minut po posiłku. Na ciepło.

3 komentarze:

  1. takie jadłospisy przypominają mi wpisy z V :) fajne to były czasy :D powodzenia kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracam do tego detoksu co jakiś czas, gdy się zapomnę, że nie mogę wszystkiego jeść 😅 dziękuję za ten blog. Bardzo mi pomaga w trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...